środa, 4 kwietnia 2012

Rozdział 3

Nie wiem o której się obudziłam. Było już jasno. Wszystko mnie bolało. Nie wiedziałam co ja tu robię. Byłam podpięta do jakiś rurek i sama nie wiem czego. Nawet nie zauważyłam pielęgniarki krzątającej się po salce. Popatrzyłam się na nią
 -Dzień dobry- powiedziała miło pielęgniarka
Była to młoda kobieta z uśmiechniętą twarzą. Próbowałam coś powiedzieć. Wydukałam tylko ciche ‘dzień dobry’.
 - Jak się czujesz?- zapytała
 - Źle. Wszystko mnie boli- powiedziałam smutno
 - Nie przemęczaj się. Musisz dużo odpoczywać- odpowiedziała
Nie pytałam jej się co ja tu robię. Bałam się, że powie mi jakieś przerażające rzeczy. Pielęgniarka wyszła. Dopiero teraz miałam okazję rozejrzeć się po Sali. Było to małe pomieszczenie, z żółtymi ścianami i zielonym dywanem. Byłam tam sama.
Nagle ktoś zapukał
 - Proszę- powiedziałam cicho
 - Cześć zdechlaku- zażartowały dziewczyny
 - Hej- powiedziałam
 - Jak się czujesz?- zapytała smutno Natalia
 - Dobrze – Nie chciałam i mówić prawdy bo by siedziały ze mną tutaj 24 na dobe
 - Co ja tu wgl robię?- zapytałam
 - No to tak. Robiłyśmy sobie zdjęcia z chłopakami- zaczęła opowiadać Natka
 - No i siedziałaś na kolanach Louisa. I nagle mocno się do niego przytuliłaś. I zaczęłaś lecieć do tyłu. Dobrze, że byłaś przy Louisie to cię złapal i zawołał o pomoc. Chyba zemdlałaś  ale chłopak uratował ci życie. Gdyby cię nie złapał to byś rąbnęła głową w kant krzesła- dokończyła Ola.
Zatkało mnie. Szczególnie słowa „ Chłopak uratował ci życie”
 - Dziękuję wam, że siedzicie tu ze mną- powiedziałam – przepraszam was, że popsułam wam taki niesamowity dzień- powiedziałam smutno
Dziewczyny popatrzyły po sobie i wybuchły śmiechem
 - Co się stało?- zapytałam
 - Mamy dla ciebie niespodziankę!- powiedziała Natalia
 - Chodźcie!- krzyknęła Ola
Nie wiedziałam co mam powiedzieć. Do Sali wszedł Harry, Niall, Liam, Louis i Zayn.
 - Cześć- powiedzieli i uśmiechnęli się słodko

_______________________________________
Sorki, że taki krótki ale chciałam już czwarty zacząć xdd piszcie w komentarzach co o tym myślicie! ♥

1 komentarz:

  1. lubie lubie lubie !!!! Ja też tak chcę, znaczy nie zemdleć chociaż gdybym miała mieć całe 1D przy sobie to mogę nawet zdychać :D

    OdpowiedzUsuń