wtorek, 3 kwietnia 2012

Prolog

-Niespodzianka!! –Usłyszałam za drzwiami.
 Do mojego pokoju wleciały Ola z Natką. W ręku trzymały tort i małą paczuszkę
- Co wy tu robicie?-  zapytałam
- Przyszłyśmy ci zrobić niespodziankę!- odpowiedziała Ola
- Wszystkiego najlepszego z okazji 19 urodzin!- krzyknęła Natalia.
 Popatrzyłam na moje dwie przyjaciółki. Czy one nigdy nie będą  normalne?
 Podeszła do mnie Natalia i wręczyła tort i malutki prezencik. Gdy rozwinęłam papier z ciasta, na wierzchu widniało zdjęcie chłopaków z 1D i napis: „ Wszystkiego najlepszego Kochana!”
 - Hehe jak zwykle z chłopakami?- Co mi tam jest super!- powiedziałam i przytuliłam moje dwie przyjaciółki.
 - Teraz odpakuj to!- Krzyknęła Natalia i wskazała na mały pakuneczek leżący na stoliku
 Rozdarłam papier. Zatkało mnie. Popatrzyłam na moje wariatki, a te z uśmiechniętymi japami śmiały się z mojej miny. Popatrzyłam jeszcze raz na to co trzymałam w ręku i zapytałam
 - Co to? Bilet na koncert?
 - Nie byle jaki koncert! One Direction!!!!! – wykrzyknęła uradowana Ola
 - VIP? Nie musiałyście. Przecież wiecie, że nie przepadam za nimi. Nie musiałyście- odpowiedziałam
 - ee tam. Ty się teraz lepiej nie użalaj i pokaż nam jak się cieszysz!!- powiedziała Natalia
  Uśmiechnęłam się krzywo. Nie chciałam im zrobić przykrości.
 - Zobaczysz spodoba ci się! I mam nadzieję, że wreszcie ich pokochasz!- powiedziała Ola i popatrzyła z uśmiechem na Natalię
 - No dobra zrobię to dla was.- odpowiedziałam im i przytuliłam je jeszcze raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz